gaabbriella

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

lite saker:)

Av Gabriella Lundgren - 25 december 2010 19:30

A  jag fick då i julklapp:

 

 

En tröja till av mamma (jag fick nästan en lika dan i

 

födelsedagspresent)

 

   

 

Twist av farmor   

 

Jag fick en bok av min moster

 

  

 

 en film av mamma

 

  

 

300 kronor av farmor

 

jag kan inte hitta allting men i mon kan jag

lägga upp rästen

 

Men har kan ni få litte bilder på vad jag ville ha som jag inte fick

 

  

  

en kamera

 

och..

 

  

Mer Kläder

Inte just de här men jag gillar tröjan och lagtsen  längst

 

upp till vänster:D

 

Hej då 

 

Pöss pöss

 

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gabriella Lundgren - 8 februari 2011 20:43

Jag kommer inte skriva i den här bloggen längre Jag har en nu med en kompis Bloggen heter karrogabbi.blogg.se ...

Av Gabriella Lundgren - 12 januari 2011 14:19

Hej  I går började vi skolan inte kul men de va så konstigt för jag blev sjuk i dag och därför har jag varit hemma i dag. Men jag har haft de bra för jag har sätt på film  ANOTHER CINDERRELLA STORY den är jätte bra      Å här kommer bilder o...

Av Gabriella Lundgren - 9 januari 2011 23:31


Min bild ville inte sparas men nu är de fixat  Å här kommer den :)                  I LOVE YOU BECCA  Men de visste ju du redan   ...

Av Gabriella Lundgren - 9 januari 2011 12:57

A rubriken berättar egentligen vad jag tänkte säga  Jo att skolan börjar på tisdag de suger:( Meen jag har haft de as skönt på lovet o de är bra<3   Men nu lyssnar jag på lite musik och håller på med en bild som är väldigt lätt att göra men d...

Av Gabriella Lundgren - 7 januari 2011 16:31

Jag har ju inte bloggat så mycket i veckan så här såg ungefär min vecka ut:   Måndag: vet inte va hemma och gjorde inget typ Tisdag: Åkte till mamma Onsdag:va med  karro på torget Torsdag:Sov till typ 1 och sen såg på tv nästan hela dan för...

Presentation


Kompisar,bilder och vardag

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken av Twilight filmerna tycker du är bäst??
 Twilight
 New moon
 Eclipse
 Alla är lika bra
 Jag har inte sätt någon av dom

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards