gaabbriella

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Gabriella Lundgren - 10 december 2010 23:14



HEJ OM DU MISSADE VEM SOM BLEV


IDOL 2010 VINNAR


SÅ KOMMER DET HÄR


OCH DET ÄR...


  








...JAY SMITH


         





JAG SITTER HEMMA I MITT RUM MIN MAMMA


OCH SYRRA SOVER E FORTFARANDE LITE


SJUK :(


HOPPAS ATT JAG ÄR FRISK I MON FÖR DÅ


KOMMER MORMOR, MAMMAS BÄSTIS OCH


HENNES BARN SOM FÖDDES FÖR INTE SÅ


LÄNGESEN OCH SEN KOMMER MIN MOSTER


OCH KANSKE HENNES MAN EGENTLIGEN


SKULLE MIN KUSIN OXÅ KOMMA MEN HON


SKULLE NÅGONSTANS


EGENTLIGEN FYLLER JAG Å PÅ ONSDAG MEN


MINA FÖR ÄLDRAR ÄR JU SKILDA Å JAG ÅKER


JU TILL OCH FRÅN PÅ ONSDAGAR SÅ DU


FATTAR 


MEN JAG SKA MITT SLÄKT KALAS MED PAPPAS


SIDA OCH DET SKA JAG HA NÄSTA LÖRDAG:)



HEJ DÅ NU MÅSTE JAG SOVA KL ÄR


JÄTTE MYCKE TYP OO:56


GOD NATT  


MEN DET BLIR MER I MON PUSS OCH


KRAM //GABRIELLA


VI SES

Presentation


Kompisar,bilder och vardag

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken av Twilight filmerna tycker du är bäst??
 Twilight
 New moon
 Eclipse
 Alla är lika bra
 Jag har inte sätt någon av dom

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards