gaabbriella

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Gabriella Lundgren - 20 december 2010 13:01

Heeej


I natt så sov min kompis över vi såg på the day efter tomorow sen gick vi å la oss då va kl halv 12 eller nått.

Vi gick upp vid 9 och då åt vi glass som vi gjorde i går receptet kommer sen.


Sen åt vi frukost och kollade på film å nu sitter jag här och skriver:D


Här kommer bilderna jag sa att ni skulle få<3


    Här e en bild på mig och min kompis (de va inte hon som sov över)

   Jag fick den här av min syrra och pappa


    

Jag fick ett presentkort av farmor på HM med 300 kronor


 

Jag fick oxå ett presentkort av min faster på SF bio. Av de fick jag oxå en hund i barr.


Här kommer bilder på när jag och han som sov över tog lite roliga kort  

       

 

  Här kommer receptet på hemmagjord glass


1. Häll upp saft i ett glas (Se till att du har ett plast glas)  

2.Lägg i en sked

3.Stäl in glaset i frysen på kvällen och sen kan du ta ut den på morgonen.

4.Häll varmt vatten på glaset så att du sen kan dra upp den. 

5. Om du vill så kan du göra som vi gjorde då tar du en gaffel och gröper ur glassen å sen kan du lägga de på en talrik.

6. Ät din glass eller slus


Tips: Använd ett plastglas för annars kan glaset spricka


Hej då 


Jag skriver mer i mon 


Vi ses


Puss och kram//Gabriella  

Presentation


Kompisar,bilder och vardag

Fråga mig

11 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken av Twilight filmerna tycker du är bäst??
 Twilight
 New moon
 Eclipse
 Alla är lika bra
 Jag har inte sätt någon av dom

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards